tisdag 20 augusti 2013

Plugg

Idag har jag suttit tillsammans med Linda hela dagen och jobbat med vår magister-uppsats. Kändes som vi var riktigt effektiva idag :) Känslan när de här arbetet är klart kommer vara så skön. Den 4.e oktober ska det lämnas in. Efter det börjar den sista kursen, förskrivningsrätt, och sedan är jag färdig dsk.... Förhoppningsvis, om vår magister blir godkänd, och jag klarar tentan i kursen förskrivningsrätt. Ser framemot att börja jobba. Att äntligen få leva på två löner!

Ella och Felix har vart på förskolan idag. Både lämning och hämtning gick smärtfritt. Däremot hade vi en jobbig morgon då Ella absolut inte vill ha de kläderna jag tar fram, inte vill borsta håret m.m. Gråt och skrik innan vi kom iväg. Men väl ute påväg mot förskolan så lugnar hon ner sig. Em/ kväll har vart lugnare. Lite små bråk mellan Ella och Felix. Men mest har de lekt bra ihop. Tomas har jobbat så barnen och jag har vart själva i kväll. Nu sover barnen och Tomas är hemma. Trevlig kväll på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar