måndag 26 augusti 2013

Fjärde tanden

Tänk att helgerna alltid går så fort. Tomas har jobbat hela helgen. Barnen och jag har haft en lyckad helg, med mycket lek, och bus.
I natt tappade Ella sin fjärde tand. Har anat hela helgen att det är på G. I morse när jag väckte henne såg jag att tanden var borta. Blev först lite orolig för att hon svalt den ( jag vill spara hennes tänder) men hittade den efter ett tag i hennes säng. Nu har en typisk "6-års glugg" i munnen, innan hon ens fyllt 5 år. Men gulligt ser det ut :)
Ikväll var Ella och jag över till en granne, hennes son fyller 4 år idag, så hon bjöd på fika. Barnen lekte bra, och vi hann prata lite, innan det var dax att gå hem och sova. I morgon jobbar jag mitt sista planerade pass på ASIH. Har semester ons, tors, fre för att kunna sitta och plugga. På måndag kör skolan i gång igen. Fullt upp med D-uppsats. 10 veckor skola kvar innan jag är färdig dsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar