söndag 3 oktober 2010

Kramas

I går var Camilla och Jill här. Vi var först ute i parken. Det var riktigt härligt höstväder i går. Var många ute i parken. Träffade en mamma från mamma gruppen och hennes son. Har inte träffat dem på länge. Var roligt att prata och svallra lite :=)
Camilla och Jill stannde och åt middag med oss. Även min bror kom över på ett oplanerat besök. Jag ville knappt öppna dörren när han ringde på, risk för att det skulle vara grannen. Men jag tittade ut genom "kikhålet " i dörren och där stod min lille bror :=)
Vi hade en trevlig kväll. Ella var väldigt kramig och pussig med Jill. Stackars Jill fick knappt vra i fred någonting. Men hon protesterade inte :=)

I morse vaknade Ella strax före kl 05. När jag kom in till henne så la hon sig ner i sängen. Så hade jag haft lite mer tålamod så hade hon säkert somnat om i sin säng, men jag var också trött, så jag gav upp ganska fort och tog med henne in till vår säng istället. Där somnade hon om snabbt. Men hon ligger inte stil när hon sover. Så det tog inte lång tid innan hon låg på tvären i sängen. Hon sov sedan till 07.20. Både Tomas och jag vaknade förre henne.

Idag är det söndag. I em kommer Ellas mormor och morfar hit. Tror de har lite abstinens efter Ella. Är ca 3 veckor sedan de träffade henne sist i Spanien. Ikväll kommer Lina och Bobo över, eller som Ella säger " Bobo Ila "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar