lördag 23 oktober 2010

Sovmorgon :=)

Inatt fick Tomas och jag sova själva i sängen ända till kl 05. Vad mycket plats det vari sängen. Har sovit riktigt bra i natt. Jag hostar minde och halsontet är mycket bättre. Vid fem kom Ella in till oss. Då kändes hon inte feber varm, känns som framsteg, speciellt som hon inte fick alvedon igår kväll, eftersom hon inte hade feber då heller. Tog ett tag innan hon somnade om. Men sedan sov vi gott. Jag vaknade före henne vid halv nio. Ca 5 min senare vaknade Ella också. Än så länge har hon ingen feber. Men igår hade hon feber nästan hela dagen. Så nu är det bara att hoppas att det inte blir någon mer feber. Blir tyvärr inget 3-års kalas för oss. Vågar inte det eftersom hon hade feber så sent som igår em. Dels för hennes egen skull. Är säkert barn som är lite förkylda, och eftersom hon precis vart sjuk så är hon nog extra mottagliga. Men även för de andra barnens skull. Jag tror inte att Ella smittar längre... Men säker kan man ju ej vara... Så idag blir det en lugn dag hemma bara jag och Ella. Är hon feberfri idag och mår bra i morgon så kanske vi hör av oss till mormor och morfar och hör vad de har för planer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar