fredag 22 oktober 2010

Jag ser det snöar....

I morse när jag gick upp med Ella. Eller rättare sagt förflyttade mig från sängen till soffan så var det alldeles vitt utanför fönstret, och det föll stora vita flingor från himlen... Första snön för den här vintern. Fast den kommer helt säkert att smälta bort redan under em idag...

Vi har haft en ganska orolig natt här. Ella och jag har legat i sängen och hostat i kapp. Stackars Tomas har nog inte sovit något vidare han heller. Kan vi inte bara få bli friska snart. Nu har hon ingen feber. Men säkert kommer den ikväll... Ella och jag är bjudna på 3-års kalas i morgon. Men Ella ska minsann vara feberfri hela dagen om vi ska åka dit imorgon, och jag ska helst ha lite mindre ont i halsen. SÅ vi får väl se hur denna dag blir. Tomas är hemma och VAB.ar idag så jag kan få vila upp mig och bli frisk någongång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar