torsdag 14 oktober 2010

02.58...

vaknade Ella i natt. Vägrade somna om innan hon kom in till oss. Sov även då lite oroligt. Vaknade till vid halv fyra och klättrade över mig och skulle ner på golvet... Vad göra. Både Tomas och jag jobbar idag och behövde verkligen få sova. Jag lyfte tillbaka henne till vår säng. Lite protester blev det, men inte som jag trott och hon somnade om ganska snabbt. Sedan tog vi sovmorgon. Jag gick upp och diskade och fixade i köket vid halv åtta. Kl åtta kom Ella.

Morfar hämtade på dagis idag. Tomas jobbar alltid till kl19 när han jobbar och jag jobbar kväll. SÅ just nu är Ella hemma med mormor och morfar. Jag hoppas att hon ska sova bättre i natt. Jag har nämligen beredskap i natt. Vilket innebär att det kan bli en jobbig natt. Om jag får larm och måste åka ut och Ella då vaknar så kommer hon bli nästintill otröstlig när jag åker iväg så mammig som hon är just nu... Stackars Tomas... Får hoppas på det bästa... Att Ella sover hela natten i sin säng, och att jag inte behöver åka ut på något besök i natt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar