söndag 3 oktober 2010

Ella

Ella och jag har vart uppe i centrum på fm. Jag hade en svag förhoppning om att Ella skulle somna ivagnen... Det gjorde hon inte. Men när vi är uppe i centrum hör jag att någon ropar " Ella " Jag tittar mig omkring för att se om jag ser någon som jag känner igen, men icke. Men jag ser en liten kille i Ellas ålder en bit bort. Frågar hans föräldrar om han går på samma dagis som Ella och det gör han. Visar sig att de går på samma avdelningen. Jag kände inte igen pojken, men känner nog tyvärr inte igen så många på Ellas dagis. Till mitt försvar får jag ändå säga att jag tror inte att den här pojkens föräldrar kände igen mig och Ella heller. Var Pojken som kände igen Ella. :=)

NU ska jag fortsätta kämpa med att få Ella att somna. Klockan är över halv två, och hon vägrar somna.... Suck, var lika svårt i går att få henne att somna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar