onsdag 29 september 2010

Hemma igen

Så var vi åter i Sverige. VI har haft en toppen semester. Men hur det än är... Borta bra, men hemma bäst :=) Flygresan hem gick sådär. Var svårt att få Ella att somna. Men tillslut närmare halv tio så lyckades jag få henne att somna. Hon sov då i ca 1 1/2 timme. Sedan vaknade hon till och skrek, var ritkigt missnöjd. Höll på ett bra tag att försöka få henne att somna om. Hon somnade till medans jag stod upp och gungade henne lite. Men så fort jag satte mig ner så vaknade hon till och skrek. Men tillslut lugnade hon ner sig, satt och titta på Lejonkungen på pappas PSP. Och somnade tillslut sittandes i mitt knä. Sov igenom landningen och även när vi gick av planet. Men vaknade när vi stod och väntade på bagaget. Somnade snabbt om i bilen.

Idag har jag första dagen på jobbet på 2 veckor. Började dagen med att lyckas på punka på bilen. Inte vår bil som tur var utan jobb bilen. Tror faktiskt inte att det var jag som lyckades få punka, tror att det var punka redan när jag tog bilen. Men hursom så försenade det mitt arbete en hel del. Bra start på dagen...

Efter jobbet idag ska jag hämta Ella på dagis, och sen ska vi på 2-års fika / kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar