fredag 24 september 2010

Tiden går fort....

Har inte gjort många inlägg sen vi kom hit... Bara 1 tror jag... Sist jag skrev var nog bara några timmar innan bröllopet, och nu har jag vart fru i ungefär 1 vecka. Känns faktiskt inte så annorlunda mot tidigare :=) Hela den dagen var lyckad. Efter själva vigseln åkte vi till hotellet allihop och skålade. Tomas föräldrar gick sedan hem till sig för att rasta Eddie. Vi andra stannade vid hotellet, och alla utom Tomas och Mats badade i poolen. Vi hann även med att vila lite innan det var dax att gå ut och äta. Maten var god, men det tog över 1 timme innan vi fick in det vi hade beställt. När vi skulle gå från restaurangen hem till Tomas föräldrar där vi skulle fika så spö regnade det ute. Men annars var hela dagen toppen :=) Efter detta bodde jag och Tomas på hotell tom sön. Mina föräldrar, syskon, Bobo och min mormor åkte hem till Sverige i söndags. Tomas och jag checkade ut från hotellet vid 12 i söndags och gick då upp till Tomas föräldrar.

En del sol och bad har det blivit. En del regna har vi också fått. Men hursom så har vi nog helt klart bättre väder än er hemma i Sverige :=)

Ella har visat sig från sin bäst sida nästan hela tiden. Hon somnar snällt på kvällarna, mitt på dagen är det lite svårare att få henne att somna. Men det brukar gå det också till slut. Just nu ligger hon och sover. Man får verkligen tänka sig för vad man säger just nu. För hon härmar det mesta. Låter så gulligt när man hör sin egna ord lite förvrängda från henne. Gullungen :=) Nu ska jag ta och vila lite innan jag ska gå ner till stranden ett tag:=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar