fredag 3 september 2010

Dåliga dagar....

Jag måste försöka lära mig att inte bry mig så mycket om vad andra männsikor tycker och tänker om mig. Det viktigaste är att jag ochm ina nära och kära mår bra... Detta osm hände i söndags med grannen har fastnat. Jag vill inte vara osams med en granne. Jag vill kunna heja på mina grannar, kanske prata litet i trappan om man möts. Men om jag hör henne när jag är påväg ut, då stannar jag till och väntar tills jag hör att hon gått ut tills jag går ner. jag vill verkligen inte stötta på henne. Så här vill jag verkligen inte ha det. Jag tycker det är obehagligt att hon sitter nere i sin lägenhet och irriterar sig på att det låter från oss. Jag tycker det är obehagligt att hon tror att det är vi som har skrivit rasistiska lappar till henne. Jag tycker hela situationenär obehaglig. Skulle bara vilja kunna skaka av mig detta och inte tänka mer på det. Men det gnager hos mig hela tiden. Häromdagen var jag tom och ringde på hos henne, som tur var öppnade hon inte, kanske inte var hemma, eller också vill hon bara inte prata med mig. Jag hade bara tänkt försöka lösa detta, så att vi ska kunna hälsa på varandra i trappan. Men jag tror faktiskt inte att det är möjligt...

Gårdagen började inge bra heller. Datorn startade inte, sedan bräkade Ella med mig, och sist men inte minst så stratade inte bilen... Som tur är har jag en snäll bror som kunde komma och ladda upp batteriet åt mig... Jag körde i ca 10 min sedan stannade jag bilen och gick hem för att fixa lite saker. När jag sedan skulle ha bilen igen... Då startade den inte IGEN... Så jag fick ringa min bror igen, som tur var kunde han komma igen. Men den gången körde jag bilen i ca 50 min efteråt för att vara säker :=)

Jaja nu har jag fått skriva av mig lite ska ta och jobba nu. Ella är hos mormor och morfar och Tomas är på sin svensexa, som han inte hade en aning om. Jag hoppas de är snälla mot honom...

1 kommentar:

  1. Du tänker på detta med grannen för att du bryr dig om andra människor, det är väl nackdelen med att vara en fin person att man önskar gott om alla andra. kram min vän, försök borsta av dig detta! Me like you!

    SvaraRadera