måndag 13 september 2010

Spanien....

I morgon bär det av... Ska bli skönt att få komma bort ett tag. Ska bara ta mig igenom natten först. Har beredskap inatt, kan bli en lugn natt. Men har jag otur får jag åka ut på något larm inatt. Men klockan 07 i morgonbitti går jag av och sedan är det semester i 2 veckor.

Idag har jag vart och fixat mina naglar för första gången i mitt liv. Fransk manikyr. Blev JÄTTE fint. Känns lite ovant med längden på naglarna bara :=) Ella har klippt sig idag. Tomas var med henne hos frissan så jag har inte träffat henne efter att hon var hos frisören. Men jag har sett kort, och det ser ganska kort ut. Allt detta inför bröllopet på tors. Snart är jag Fru :=)


1 kommentar:

  1. Ha en fantastisk resa till Spanien, och njut av familjen. Så himla roligt att nästa gång vi ses är du en fru.... :) KRAM

    SvaraRadera