lördag 5 december 2009

Oroliga nätter.

Jag hoppas att Ella lär sig gå snart... Jag tror att det är det som gör att hon just nu sover lite oroligt på nätterna. Hon har ju gjort så förrut när hon håller på att lära sig något nytt. Senaste nätterna ( förrutom natten till fredag, för då sov hon faktiskt hela natten ) har hon vaknat 1 -2 gånger / natt och skriker. I natt vaknade hon första gången vid kvart i tre. Andra gången vid strax efter halv fyra. Jag jobbar i helgen, i natt hade jag jour. Så Tomas fick ta jouren med Ella. Men han är duktig på det. Han lyckades få henne att somna om tillslut. I morse vaknade hon vid halv åtta. Så jag hann kramas med henne innan jag skulle i väg till jobbet. Hoppas på en lugnare natt i natt. I morgon ska mormor o morfar låna Ella under dagen. Ska till skansen och gå på julmarkanden med henne. Jag jobbar så jag kan inte följa med. Tomas skulle passa på att åka över till sin bror i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar