söndag 20 oktober 2013

på väg hem

Felix och jag har haft en toppenhelg i Härnösand. Först natten sov vi så där. Men tror att det mest berodde på att han är van att sova med en natt lampa tänd, så det är aldrig helt mörkt i hans rum. Natten till lör hade vi ingen lampa tänd, han vaknade till någongång. Men efter att han flyttat upo bredvid mig i sängen (hade bäddat till honom på en madrass på golvet. ) så sov vi bättre.

Lördagen började vi med familjegympa på friskis &svettis. Felix var lite blyg i början och vilke hålla mig i handen, eller bli buren. Men efter ett tag släppte det och då gick det hur bra som helst :) Efter gympan åkte vi till simhallen. Felix uppskattade att bada lika mycket nu som han gjorde i somras. Efter gympa och bad blev det lunch på simhallen. Sedan somnade båda pojkarna utan protester i sina vagnar :) på kvällen blev det vin, god mat, godis och snack. La pojkarna runt kl 20. Den här natten hade vi ställt in en "sov lampa" i rummet som Felix o jag sov i. Felix somnade utan problem i på madrassen. Jenny och jag såg en riktig tjejig må-bra-film :) Natten förflöt lugnt. Felix sov på madrassen hela natten. Han vaknade vid halv åtta tiden i morse. Just nu ligger han i sin vagn och sover. Med lite tur sover han tills vi är framme i Sthlm :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar