tisdag 22 oktober 2013

Magnus

Idag har Felix vart på dagis och jag har suttit och pluggat hela dagen. Jag längtar verkligen efter att börja jobba. Är otroligt skoltrött just nu. Men det är inte länge kvar nu...
Jag hämtade Felix vid fyra tiden idag. Fick då en fråga av en i personalen:
- Jag måste fråga dig, vem är Magnus, sa hon
- Det är min bror. Har Felix pratat om honom?
- Han gick runt med en telefon, och när jag frågade vem han pratade med sa han Magnus. Jag försökte få reda på vem det är. Frågade om det var mammas bror, men det var det inte. När jag frågade o det var pappas bror svarade Felix ja.

Just nu sitter Felix i soffan med morfar. Jag ska iväg på ett spinning pass klockan halv sju. Felix får då vara med morfar. Jag kommer sedan hem lagom för att lägga honom. Hinner inte skriva mer nu. Ska passa på att vara med Felix och min pappa till jag ska gå och träna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar