fredag 20 september 2013

otrogen?

Jag kunde inte stå emot. Har funderat på det ett längre tag, men har stått emot. Men nu gick det inte längre. Jag har ändå vart ganska nöjd som det var. Men nyhetens behag kan faktiskt vara svårt att stå emot, och som sagt jag har tänkt på det ett längre tag. Redan i våras började jag fundera, men då var det bara på funderingsstadiet. I somras bestämde jag mig för att jag skulle göra det, väntade bara på att den rätte skulle dyka upp. Det handlar ju inte enbart om utseendet, det är mycket annat som ska kännas rätt också... Eller kanske handlar det mest om utseendet? Jag vet inte, men det var nästan kärlek vid första ögonkastet..... Jag kan sakna tryggheten i det som var, men det räcker inte....... Förlåt Iphone, jag gillade dig. Men jag sviker dig nu för min nya älskling Samsung galaxy S4 :)  Skämt å sido, men jag är verkligen helnöjd med mitt byte av telefon ;)

I går lämnade vi in magister uppsatsen. Inför opponeringen nästa fredag. idag har vi fått veta vilket arbete vi ska läsa in oss på. Torsdag fredag nästa vecka är det opponering...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar