tisdag 17 september 2013

Nya och gamla bilder.

Oj vad bloggen blir lågt prioriterad just nu. Har fullt upp med magister uppsatsen. Börjar närma sig slutet nu. På torsdag ska den lämnas in för granskning av examinatorn och två klasskompisar som ska komma med synpunkter på vårt arbete, sedan har vi en vecka på oss att ändra på det vi fått synpunkter på. Slutspurten nu...

I lördags var mina föräldrar, syskon, min mormor och hennes "sambo", och systers sambo och dotter över här på kvällen. Firade min födelsedag. En cykel fick jag av dem. När jag börjar jobba i november är planen att jag ska kunna cykla till jobbet :)

Ellas morgon humör just nu är inge vidare :( Vi bråkar i stort sett varje morgon, om vilka kläder hon ska ha på sig f.f.a. Men även om tandborstning, borstning av hennes hår m.m. När Ella väl lugnar ner sig på morgonen då är det Felix tur... DÅ blir han arg över vilka skor han ska ha eller att han itne får ha nappen, eller något annat. Morgonen här hemma är inge vidare just nu. I går regande det på morgonen, och jag hade fullt upp med att få på Felix hans regnkläder, han ville absolut inte ha dem... Fasar för vintern när overaller, kängor, mössa och vantar ska på. DÅ med ännu mer stress över situationen eftersom jag ska hinna till jobbet också... Suck.

Jag ska byta min mobil telefon. Inte för att det är något fel på min gamla, utanför att bindningstiden har gått ut, och jag är lite sugen på en ny. Efter mycket funderingar fram och tillbaka har jag nog bestämt mig för att överge Iphone och gå över till Samsung galaxy S4. Någon som vet eller tycker något om den? Eftersom jag ska byta mobil så har jag lagt över alla bilderna från mobilen på datorn. De äldsta bilderna är från när Felix var nyfödd. Tänkte lägga upp lite bilder här:
Ella och Felix. Skulle gissa att Felix är någon månad. Ella är väl drygt 2 1/2 år. Nästan som Felix är nu :)

Ellas glugg :)

Syskon-kärlek :)

Ella och mormor gungar.

Den här statyn älskar de att leka vid, stannar alltid vid den påväg hem från parken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar