tisdag 2 juni 2015

Sommar?

Så var maj över. 2;a juni idag... Första sommar-månaden, men det är svårt att tro. I går fick jag lov att använda vinterjacka på jobbet för att inte frysa. Idag var det fint på fm. Då kunde jag använde bara fleece-tröja :) Men på em blev det kallare, men jag klarade mig med vår-jackan iallafall. Men någon sommarvärme har knappt visat sig....
I torsdags-kväll kom min pappa hit och hämtade Felix. Han skulle sova över hos mormor och morfar, dagis var stängt på Fredagen. Felix fick åka till skansen med morfar, kusin Alma och hennes pappa Bobo. En lyckad dag låter det som när de berättar.





I lördags hade jag 2 kompisar över på middag och lite vin. Sedan åkte vi in till stan och gick på Golden Hits. En riktigt lyckad kväll med mycket dans och skratt. I söndags em åkte jag över till mina föräldrar och hämtade hem Felix. Igår och idag har det vart vardag med jobb och dagis. Felix fick ta med sig en kompis hem idag från dagis. De lekte riktigt bra tillsammans. FÅrstår bara inte varför de dras till att vara där jag är. Trots att vårt kök är så pass litet så skulle de absolut bygga en koja i köket.
-Akta dig mamma, du kan inte stå där, då förstör du vår koja...
Hm, kanske att de skulle byggt kojan någon annanstans så att jag kunde få laga mat i lugn och ro.

 
Nu ska jag ta och göra i ordning Felix. Dags att gå och lägga sig inför dagis i morgon. Är trollefest på dagis i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar