torsdag 27 november 2014

Novemberrusk...

Ett tag sedan jag skrev sist. Jag klarade mig från magsjukan, Ella kräktes "bara" en gång och sen inget mer som tur var :) Förra onsdagen 19/11 kom Tomas och Felix hem från Spanien. Ella och jag hämtade dem på Arlanda. Jag hade hoppats att Felix skulle springa fram till mig och ge mig en stor kram... med icke, han tittade blygt på mig, och kramade om Tomas ben. Det högg lite i mamma hjärtat, men som tur var gick det över fort. Innan jag satte in honom i bilen fick jag en stor kram och en blöt puss på kinden :)
I helgen som var var jag över hos en av mina bästa vänner och firade hennes födelsedag. Blev lugnt firande med The och fika. Jag var hemma strax efter kl 22. I lördags var vi över hos Mats och Natalie. Alexa växer så det knakar, 5 månader är hon nu. God mat och trevligt sällskap, en lyckad lördag helt enkelt :)
Nu är det redan torsdag. Veckorna går fort. Den här årstiden är verkligen inge vidare värst rolig. Det är mörkt, grått och kallt. Jag längtar verkligen efter snö. Det blir lite ljusare då. Idag har Ella följt med hem till en kompis efter fritids. Så just nu är det bara jag och Felix hemma, men snart kommer Tomas. Efter maten ska Tomas, eller jag gå och hämta Ella.
På söndag är det första advent. Jag har inte hunnit julpynta något än. Så det får vi fixa på söndag. På lördag ska vi över till mina föräldrar och baka pepparkaka på eftermiddagen. På kvällen ska vi fira min bror som fyllde år (27 år) i onsdags. Så denna helg är fullbokad :)
Trevlig helg på er om jag inte hinner skriva något mer innan helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar