söndag 9 november 2014

gräsänka

Ella och jag har precis kommit hem. Vi har vart och lämnar Tomas och Felix på Arlanda. De ska åka till Spanien och hälsa på farmor och farfar. Strax efter kl 5 åkte vi hemifrån. Ella var erbjuden att få sova över hos en granne som har en son som är jämngammal med Ella. Men Ella ville absolut följa med och lämna Tomas och Felix vid flygplatsen. I går kväll när vi la barnen hoppade vi pyjamas, de fick sova i "vanliga kläder" så det bara skulle vara att bära ut de till bilen på morgonen. Strax efter kl 05 satt vi i bilen hela familjen. Ella höll sig vaken hela vägen till Arlanda. Men Felix somnade. Ella och jag följde med fram till pass- kontrollen där vi kramades och sa Hejdå. Tror inte jag har vart i från Felix så här länge tidigare.... 10 dagar ska de vara där. I somras var barnen hos mina föräldrar sön-fre en vecka när Tomas och jag jobbade. Kommer sakna mina killar 💖💝💞 När Ella och hade satt oss i bilen för att åka hem sa Ella;
- Jag saknar pappa och Felix.

I går kväll var Mats och Natalie här med barnen. En trevlig kväll med god mat och prat och skratt
 Precis som det brukar vara när vi träffar dem ☺

Idag är planen att Ella och jag ska åka till Tom Tits tillsammans med en kompis till mig och hennes dotter. Vi tänkte vara där till de öppnar vid kl 10. Hinner vila en 1/2 timme drygt nu innan det är dax att börja göra oss i ordning.

Nu är klockan kvart över sju. Gissar att Tomas och Felix plan precis lyft.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar