fredag 13 december 2013

Fotobok

Jag har som mål att läsa för barnen varje kväll. Tyvärr blir det inte så för det kommer annat i mellan som e.x träning (för mig), plocka undan här hemma, diska m.m. Ibland fastna vi i soffan framför tv.n iställen. Men mitt mål är iallafall att jag/vi ska läsa för dem varje kväll. Ikväll har vi suttit och knoppat ihop en fotobok som Ella och Felix ska få i julklapp. Tog nästan "bara" kort från i år.. Försökte även skriva lite på varje sida för att det skulle bli som en bok. Var riktigt roligt. Hoppas att barnen ska uppskatta den lika mycket när de får den av tomten.  Lite exempel på bilder:
Ella på stranden i Spanien.

Felix hemma hos Lina och Bobo.

Vid mormor och morfars damm.

Jag och barnen i våras på vår balkong. De hade haft något firande på dagis, ansiktsmålningarna var därifrån.

Utflykt med kusin Alma. Felix hjälper Alma med hennes lunch :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar