söndag 24 november 2013

Distriktssköterska....

Nu är även den sista tentan rättad och godkänd. Så nu är jag färdig distriktssköterska. Måste skicka in lite papper till skolan för att få mitt examensbevis, detta ska sedan skickas till socialstyrelsen så att jag får min förskrivningsrätt.
Helgen har vart fullbokad. I fredags efter jobbet var jag ute och åt med några kompisar, en trevlig kväll. Lördags fm var lugn. Efter lunch åkte jag och Ella upp till centrum för att Ella skulle gå på sin dans. På lördag em skulle Ella på kalas. Efter kalaset åkte vi direkt till Tomas och  Natalie. En trevlig kväll, med prat och skratt. Vi sov över där, åkte hem efter lunch. Båda barnen somnade i bilen, Ella vaknade när vi bar in henne, Felix däremot sov vidare. Väckte honom strax efter kl fyra. Nu är det full rulle här hemma, och snart ska de gå och lägga sig :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar