fredag 1 november 2013

Näst sista tentan

Idag har jag skrivit min sista sals tenta... Förhoppningsvis. Om jag inte klarade den här tentan så blir det en omtenta. Men det vill jag inte tänka på nu. Jag tror och hoppas att jag har klarat den.

Ella mår mycket bättre. Hon har inte fått några flera koppor på några dagar. Felix fick feber i onsdags kväll. Men har efter det inte haft någon feber sedan dess. Inte heller några koppor på honom ännu. Men han kommer säkert att få vattkoppor någon gång under nästa vecka. Som jag sagt tidigare. Han blir väl sjuk lagom tills Ella är helt frisk igen...

Nu ska jag sätta mig i soffan och vila lite efter anspänningen det är att skriva en tenta. Vi har en grupptenta på tors, och efter det är skolan färdig. VI ska ut och äta tillsammans de flesta i klassen på torsdag kväll. Längtar så till dess. Ska bli så skönt att bli klar med skolan  och få börja jobba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar