onsdag 7 juli 2010

semester

Så har semestern börjat. Började semestern med att åka på kryssning till Visby tillsammans med en kompis. Var trevligt. Var en lugn kryssningen. Mycket pensionärer, barnfamiljer och par och så jag och min kompis :=) Men vi hade trevligt ändå, med toppen väder.

Idag har jag och Ella vart nere vid Kaanan badet med Lina och Pelle ( Linas son ), Min syste rkom även dit ett tag på em. Ella gillar inte att bada i djupt vatten. Hon gillar inte ens att doppa fötterna vid strandkanten. Jag bar ut henne en bit i vattnet hon kramade mig och visade tydligt att hon inte ville ner i vattnet. Men att sitta hos mig och sparka lite med fötterna i vattnet var helt ok. Tillslut vågade hon tom doppa i handen, men där gick gränsen. Jag doppade mig snabbt med henne. Hon skrek inte, men inte skrattade hon heller. Men det var iallafall Ellas först dopp i sjön :=)

I morgon är planen återigen ner till stranden, men då kommer förhoppningsvis Tomas med också :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar