fredag 12 mars 2010

fortsatt feber

Ella är fortfarande sjuk. Vår termometer fungerar så där. Men den visade som mest 39 grader nu på kvällen. Hon är sig inte lik heller vår lilla tjej. Hon går runt lite i lägenheten. Men stor del av tiden vill hon sitta hos mig i soffan. Tyvärr blev det inte så lång eftermiddagslur. Hon sov bara i 40 minuter. Det påverkade säkert också att hon var så trött nu på kvällen. Redan vid halv fem verkade hon väldigt trött. Lyckades få i henne hyfsat till middag. Efter middagen piggade hon på sig något, så jag passade på att dammsuga lite. Då sprang hon efter dammsugaren och tyckte det var väldigt spännande. Men det höll inte i sig så länge. Strax innan kl sex var hon jätte trött igen. Jag satte henne på pottan ett tag, men blev inte så länge, hon protesterade efter ett tag. Så då fick hon välling istället. Jag la henne vid kvart tjugo över sex. Tog inte lång tid så sov hon. Jag hoppas att det blir en lugn natt, och att henne feber ger med sig snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar