söndag 25 januari 2015

Godmorgon

På vardagarna väcker vi barnen vid kl 06. Ingen av de brukar vara jätte pigga vid den tiden. På helgen får de sova tills de vaknar. Ella brukar sova till 8 - 9. Men inte Felix. I går, lördag vaknade han 05.45.... tidigare än vad han måste gå upp på vardagarna.... Idag sov han iallafall till 06.45.  I går kväll kom Mats över hit. Tomas och Mats spelade data hela kvällen, efter att barnen lagt sig. Jag var ute och åt och spelade bowling med en kompis. Det blev inte sent. Jag var hemma vid halv tio.
Planen för idag är att jag och barnen ska åka över till en kompis till mig, hon har 2 döttrar, den ena är lika gammal som Ella, och den andra är några månader äldre än Felix. Tanken är att vi ska åka lite pulka och sedan ska barnen få leka inne.

Bihåleinflammationen är jag äntligen av med. Men det var långdraget. Har äntligen kommit i gång med träningen igen. Hoppas vi får hålla oss friska eTT tag nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar