fredag 4 mars 2011

Sista försök

Idag skickade jag in min sista överklagan till FK. Får jag avslag igen så är det inte mycket mer jag kan göra. Jag kommer hur som helst säkert inte få svar på denna överklagan innan bebisen är född. Om jag tar ut alla mina semester dagar så kan jag sluta jobba 12 april. Då räcker dagarna till fredagen den 6 maj. Och sedan får jag väl ta föräldrardagar även om bebisen inte är född än. Men troligtvis kommer jag behöva sluta jobba tidigare och då blir det till att ta föräldradagar iallafall. Om min överklagan skulle bli godkänd denna gång så får jag tillbaka de föräldrardagar som jag tagit ut under den tiden jag kan få havanadeskapspenning. Ska prata med min BM också om möjligheten till sjukskrivning...

Idag har jag lämnat in ansökan till det dagis som ligger närmst där vi kommer att bo efter 1 april. SÅ nu står hon i kö till de dagiset. Nästa fredag ska Tomas och jag dit och hälsa på och se hur det ser ut. http://trolleborgen.tillit.se/modules/news/article.php?storyid=58.
vet ej om det fungerar. Men annars är det bara att kopiera länken och klistra in den i adressfönstret. de har tydligen lång kö. Men Ella får gå kvar på de dagis hon går på idag tills hon får plats där. Jag får väl ta bilen när jag ska lämna henne på dagis.

Ella är sjuk, feber. Men inga andra förkylnings symtom. Så bara att avvakta och se vad det blir av det. Vi är bjudna på dop i morgon. Blir nog tyvärr så att jag får gå dit själv. Så stannar Tomas hemma med Ella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar