fredag 11 mars 2011

BM

Idag har jag vart hos barnmorskan på vanlig rutin kontroll. Allt såg bra ut. Om man ska tro på skrocken, som säger att flickor har högre hjärtljud. Mer än 140 = flicka, under 140 = pojke. SÅ är det nog en liten tjej jag bär runt på :) Om drygt 2 månader få vi veta säkert ;)

Ella mår mycket bättre nu. Hon hostar fortfarande en del, ffa på nätterna, men annars börjar jag känna igen min dotter igen. Det blir bara svårare och svårare att få henne antibiotiken nu när hon börjar bli bättre. Men nu är det bara 2 doser kvar. Ikväll och i morgon bitti. Både Tomas och jag jobbar i helgen, så Ella ska vara hos mormor och morfar.

Flytten närmare sig snabbt. 1 april får vi nycklarna till nya lägenheten, och den 2:e april flyttar vi allting.

1 kommentar:

  1. Våran lill plutt har legat på 140 -150 varje gång vi varit där o det är en liten kille :) SÅ skrocken stämmer inte alltid :D

    SvaraRadera