torsdag 13 januari 2011

Glömt blöjan....

I går när Tomas hämtade Ella på dagis så var de som tur var inne och lekte. Har lyfte upp henne för att ge henne en kram och kände då att hon var alldeles blött. Frågade en av fröknarna varför hon var så blött, och sedan tittade han efter... Hon hade ingen blöja på sig. Morr, så vid blöjbytet hade någon tagit av henne den använde bläjan och sedan glömt att sätta på den nya... KLANTIGT; och inte helt ok.

Jag jobbade i går kväll. Kom hem vid kl 21. Då sov Ella, vilket hon gjorde ända fram till 07.15, I SIN EGEN SÄNG :=) Jippi. DÅ vaknar hoppet igen. Men hon kommer säkert att komma in till oss inatt igen. Var säkert bara en engångs föreetelse. Hon valde iallafall rätt natt att sova i sin säng. Jag hade beredskap i natt och var ute på 3 larm. De 2 första mellan kl 22 och 00.30, och de sista var mellan kl 06 och 08. Jag sov mellan ca 01.30 och 06.00. Tur att vi snart får natt personal så man slipper dessa utryckningar.

Jag är medlem på en sida som heter Buzzador ( www.buzzador.se) Får därifrån olika erbjudande att pröva olika produkter och göra lite reklam för det hos min vänner och bekanta. Denna gång har jag fått pröva på en ansiktscremes serie från cliniderm. Gå gärna in på deras hemsida ( www.cliniderm.se) De ser gärna att jag anordnar en tävling på bloggen, och att jag sedan ska dra 4 vinnare, som vinner ett pröva-på-paket från cliniderm. Jag tror tyvärr inte att jag har så många läsare av denna blogg så är nog ingen mening att anordna en sån tävling. Men om det är några som är intresserade så hojta till. Finns intresset så kan jag absolut anordna denna tävling....:=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar