fredag 21 maj 2010

sommar?!

Idag har Ella och jag vart och hälsat på Ellas gammelmormor. Vi kom dit vid tolv. Ella hade då redan fått lunch. Jag hade lite hoppats på att hon skulle somna i bilen... Men icke. Men som tur var så somnade hon snällt i sin vagn. Då passade mormor och jag på att ta en promenad medans Ella sov i vagnen. När Ella vaknade ca 1 1/2 timme senare satte vi oss nere vid vattnet i minneberg och åt lunch medans Ella sprang runt och lekte. Är så roligt att se Ella och gammel mormor tillsammans. Båda njuter i fulla drag. Ella gillar gammelmormor. De fungerar jätte bra ihop. Och min gamla mormor som faktiskt börjar närma sig 90 år blir genast minst 10 år yngre när hon får umgås med Ella. Den lilla solstrålen. Vi har verkligen haft en toppendag idag. Ella var väldigt fascinerad av alla plan som flög förbi. Jag lyckades fånga ett av dessa tillfällen på bild :=)





I morogn är det dax för bröllop. Ett par vänner till oss gifter sig i dag. Mats och Anna ska då passa Ella. Mats var här i torsdag. Då verkar det ju ha gått riktigt bra...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar