onsdag 26 maj 2010

resfeber...

I morgon bär det av mot varmare bredgrader. Har lite resfeber, sist jag flög med Ella sa jag till Tomas att jag inte tänkte flyga med Ella igen innan hon blev äldre så man kan förklara för henne vad som händer. Men här sitter vi nu, och i morgon är det dax att flyga. Fast äldre är hon ju faktiskt, 7 nästan 8 månader äldre än sist hon flög... Bara att hoppas att det går bättre än sist :=)

Annars är allt bara bra just nu. Ella är på ett strålande humör. När jag lämnade henne på dagis på morgonen så fällde hon inte en tår. Kastade slängkyssar mot mig och gick sedan mot sandlådan för att leta efter en spade. Det värmde i hjärtat. När jag kom och hämtade henne på em satt alla barnen i gräset och sjöng tillsammans med fröknarna... Ella såg så nöjd ut. Hon såg mig inte när jag kom. SÅ när hennes fröken sa att Ella nu är mamma här. Så tittade hon på mig och sprang sedan emot mig och gav mig en STOR kram. Goa ungen :=) Var tvungen att gå och handla lite inför i morgon. Ella satt då så snällt i sin vagn och pekade på allt möjligt spännande hon såg på vägen. Väl hemma var hon på ett strålande humör. Roade sig snällt själv medans jag fortsatte packa och tvätta inför i morgon. Nu sover hon vår lilla solstråle. Utan en aning om vilka äventyr som väntar henne i morgon. Syns i morgon farmor och farfar :=)

1 kommentar: