lördag 20 februari 2010

Grattis på namnsdagen i efterskott...

Igår hade Ella namnsdag. Jag har inte glömt bort det. Men jag hann inte skriva igår. Så jag skriver idag. Stort GRATTIS på namnsdagen min lilla älskling :=)
Ikväll skulle vi ha åkt över till min mormor och träffat mina kusiner och min morbror och hans fru. Men eftersom SMHI har gått ut med klass 2 varning, så blir det tyvärr inställt. Ska tydligen bli ordentligt snöoväder ikväll. Rekommenderar alla som inte måste ut på vägarna att stanna inne. Tur att jag jobbar dag idag då, så jag kan sitta hemma i soffan medan det blåser och snöar utanför fönstret. Jag är SÅ trött på vintern nu. Vi skulle ha ätit kroppkakor hemma hos mormor ikväll. Så just nu försöker mamma och hennes bror få ihop ett nytt datum som alla kan...

Ella förkylning börjar bli bättre nu. Lite snorig är hon fortfarande men knappt hes alls. Nu börjar Tomas och jag känna i halsen i stället. Får se om vi låter som 2 kråkor snart som Ella gjort :=) Nu ska jag fortsätta jobba så jag få gå hem i tid :=)

1 kommentar: