tisdag 16 februari 2010

Ella är sjuk...

Ella är sjuk. Inget allvarligt, bara en ordentlig förkylning. Började i helgen. Var som värst i söndags, då var hon riktigt snorig, hade nog lite förhöjd feber också. I går var det bättre, men hon är hes. Kan inte göra sina lyckoskrik :=) I dag har jag inte träffat henne, jag gick hemifrån vid halv sju och då sov hon fortfarande. Men när jag har pratat med Tomas så låter det som att hon mår bättre idag, så troligtvis blir det dagis för henne i morgon. På dagis går det vattkoppor just nu. Får se om hon åker på det. Är ju bara bra om man får vattkoppor som barn. Blir ju mycket sjukare om man får det som vuxen. Men skulle ju vara skönt om hon hinner bli lite äldre innan hon får det. Gärna tillräckligt gammal så att man kan prata med henne om det, och hon kan berätta hur hon mår :=) Ja ja vi får väl se hur det blir. Just nu sitter jag på jobbet och saknar min familj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar