tisdag 5 januari 2010

Titta hon går...

Ja faktiskt nu går vår lilla prinsessa. Inga långa promenader. Det bler en 7 -8 steg. Sedan stannar hon får att få tillbaka balansen ordentligt, sen forsätter hon gå. Fast ibland, eller kanske ska säga ofta så sätter hon sig ner, och kryper fram till sitt mål istället. Går ju fortare... än så länge :=) Men hon ser så söt ut där hon tultar fram :=)

Vilken vinter vi har fått. I morse när jag skulle gå hemifrån visade termometern på - 16 grader. var tvungen att titta 2 gånger så att verkligen den där 1 stod framför 6. Men det gjorde den. Tyvärr var jag inte smart nog att sätta på mig långkalsonger under jeansen, så jag frös ganska bra om låren påväg till jobbet. Hann tom börja fundera på om det var möjligt att förfrysa benen på 1/2 timme?!??

Nu ska jag strax sätta mig i soffan och mysa lite med Ella och Tomas innan Ella ska lägga sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar