lördag 4 oktober 2014

Hipp hipp hurra

Kl 8.17 för 6 år sedan föddes vår dotter. En liten flicka 52 cm, och 3350 gr. På 6 år har hon vuxit ca 70 cm, och ökat ca 17 kg i vikt. För 6 år sedan vid den här tiden var jag helt slut, öm, trött, men framförallt lycklig. Jag hade min lilla nyfödda dotter på bröstet. Våra liv förändrats för alltid den dagen för 6 år sedan. Kunde nu inte längre bestämma helt över vår egen tid, ständig sömnbrist första åren. Men framförallt, en kärlek så stark att den inte går att förklara. Det finns ingenting jag inte skulle göra för mina barn 💖 Just nu leker Ella och Felix jätte fint tillsammans och mitt hjärta svämmar över av kärlek till mina älskade barn 💕

Ikväll ska vi fira Ella med min familj, i morgon ska vi fira henne med Mats och Natalie. Måste även planera in ett barnkalas.... Nu ska jag gå upp och äta frukost med min familj och fira vår älskade dotter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar