lördag 16 maj 2009

Nytt försök :=)

Idag har jag och Ella vart inne i stan, medans Tomas har vart och hälsat på sin bror. Vi åkte in till stan tillsammans med Camilla och Jill ( hennes 2 1/2 månaders dotter) Vi tog oss ut till djurgården och satte oss på våra filtar och hade lite picknick. Hur mysigt som helst. Ella fick ligga och leka lite på filten. Verkade hon gilla :=)

Nu ikväll ska vi pröva att jag håller mig lite i bakgrunden och Tomas tar hand om Ella, mest för att se hur det fungerar så att jag kanske kan få komma ifrån en kväll någongång. Så ikväll blir det nappflaska med välling blandat med ersättning och sedan prövar vi att lägga henne. Förhoppningen är att det går lika bra som det gjorde den kvällen jag gav henne gröt. Men fungerar det inte, så får jag amma henne lite. Men vi håller tummarna att det fungerar. Det skulle innebära att om det fungerar bra mellan Ella och hennes farmor och farfar så kanske Tomas och jag skulle kunna komma ut en kväll själva nere i Spanien, medans farmor och farfar är barnvakt?! Skulle vara mysigt att få vara på tu man hand jag och Tomas, har ju inte hänt sedan vår lilla älskling föddes...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar