söndag 17 juli 2016

Semester....

Äntligen. Jag hade 1 veckas semester efter midsommar. Sen har jag jobbat 2 veckor, och nu känns semestern så välbehövlig. Startade semester med en grill-kväll tillsammans med en barndomsvän och hennes familj. De bor i Skövde, men hennes föräldrar bor kvar där de bodde när vi var små = grannar med mina föräldrar. Vi sov sedan över hos mamma o pappa. Nu har jag 4 efterlängtade och sköna veckor framför mig. Hoppas hinna och orka blogga lite också under semestern. Har vart lite torka här. Sen sist jag skrev har även Felix lärt sig cykla. Tror att det var ganska exakt 2 veckor efter att Ella lärde sig som även Felix lärde sig cykla. Vi har vart iväg på lite cykelutflykter jag och barnen. Tomas har än så länge inte vart med på någon cykel utflykt. Men det ska nog hinnas med under sommaren :)

En kompis till mig är på Cypern med sin familj denna vecka. Vi har hjälpt dem med deras katt sedan i går kväll ( se kommer hem i morgon så inte så länge) men jag och barnen har cyklat dig på morgonen och på kvällen. En riktigt mysig liten utflykt. För mig själv tar det nog ca 5 på sin höjd 10 min att cyklar hem till dem. Men med Ella och Felix tar det nog ca 10-15 min. Men det har vart riktigt mysigt. Ella ÄLSKAR katter. Så hon är alldeles överlycklig över detta "uppdrag" det enda negativa för Ella del är väl att det inte är fler dagar ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar