fredag 17 juli 2015

Mot Härnösand ☺

Äntligen min tur med semester. Sista arbetspasset idag. Jobbade bara till kl 13 idag. Felix och jag sitter nu på tåget påväg mot Härnösand. Jag har en barndomsvän som bor där. Tåget vi nu sitter på gick kl 14.22 från t-centralen. Tomas och barnen kom och hämtade mig på jobbet vid kl 13. Tågresan har hittills gått riktigt bra. Felix har tittat på I-paden, ritat, byggt med lego. Vi har även läst bok. Just nu sitter han och ritar... men tålamodet börjar tryta lite... Blir nog snart dax att börja gå runt och utforska tåget lite. Tåget går bara till Sundsvall, där kommer min vän och hennes son som är jämngammal med Felix att hämta oss. Med tanke på vad klockan kommer vara när vi är framme i Sundsvall ( ca 18) kommer vi att äta i Sundsvall innan vi åker till Härnösand....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar