torsdag 17 februari 2011

MVC

Idag har jag vart hos barnmorskan på kontroll. Allt såg bra ut. Lite lågt Hb 110. Men det var ändå bättre än sist jag var där i slutet på januari, då hade jag 105. Blodtryck 110/75, hjärtljud bebisen 144. Måttet på livmodern 27 cm. Måtten stämmer ganska exakt med hur jag hade när jag väntade Ella. Hennes hjärtljud var lite högre i samma vecka, men inte mycket 148 hade Ella i hjärtljud i samma vecka. Nästa besök hos barnmorskan är 11.e mars.

Inatt kom Ella in till oss. Hon somnade snällt i sin säng, vid tjugo över fem i morse kom hon in till oss. Somnade snällt om hos oss. Vaknade vid halv åtta. Påväg till dagis vägrade hon ha mössan på sig. Hon har SÅ stark vilja den tjejen... Hoppas detta blir bättre tills bebisen kommer.

VI hr fått erbjudnade om en 5:a i Nälsa. Med samma hyra som den vi bor i idag. Men vi slipper vår " trevliga granne " Hoppas bara att vi tycker om lägenheten. För jag har absolut ingen lust att bo kvar där vi bor idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar