lördag 6 juli 2013

4 i en säng för 2

Om jag inte hade blivit sjuk hade jag och Erica gått runt i Helsingfors nu. Nu får vi spara den resan en månad. Den som spar han har :)
I natt kom Felix in till oss. Jag vet inte riktigt vad klockan var, gjorde ett halvhjärtat försök att gå tillbaka med honom till hans säng, men det gick inge vidare. Gav upp rätt snabbt, så han fick ligga kvar i vår säng. Runt fem halv sex i morse kom Ella in också. Så plötsligt låg vi fyra stycken i vår säng. Ella låg ytters i min säng, sedan låg jag, på andra sidan om mig låg Felix och sedan Tomas. Ganska trångt blev det, så de sista timmarna sov vi inte jätte bra. Vid tjugo över sju vaknade Felix, och då dröjde det inte länge innan han hade väckt Ella också...

Idag är det fint väder ute.  För att jag ska få möjlighet att vila ordentligt och bli av med de här viruset någon gång så har Tomas åkt iväg för att bada med barnen. Han ska möta upp mina föräldrar, och troligtvis även Lina, Bobo, och Alma vid stranden. Jag är inte alls avundsjuk, ligger mycket hellre här, än vid en strand... Inte alls, vill bli frisk nu, inte roligt att ligga med feber, och f.f.a. Inte på sommaren...
Hoppas ni andra få en toppen dag i dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar