tisdag 4 december 2012

Friskhetstecken?

Idag har jag haft föreläsning hela dagen. Semenarium på fm och reflektion på em. Fick även tillbaka områdesprofilen som jag nämnt tidigare. Den där vi skrev om Rinkeby... Godkänd!!!

Felix börjar må något bättre, men han har fortfarande feber(strax över 38), snorig, hostig, och äter dåligt. Men han sover inte lika länge på dagen som han gjorde i helgen. Då han sov över 4 timmar mitt på dagen. De senaste två dagarna har han sovit 1 1/2 till 2 timmar. I morgon är jag hemma med honom, har ingen föreläsning i morgon, men skulle behöva plugga till tentan. Men får försöka göra det när han sover. Om han är feberfri i morgon, och äter lite bättre så får han ev gå till dagis på tors, för då har jag föreläsning. Om Felix inte mår bättre så kommer Tomas att VAB.a.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar