torsdag 18 oktober 2012

39.8

Idag har jag haft seminarium i skolan. Vi skulle ha läst och svarat på flera frågor ang lagar och förordningar. Detta var på fm. På em satt vi och gjorde det sista på grupparbetet som ska redovisas på seminariet på mån. Hann klart med det till strax före kl 14, så planen för morgon dagen var att sitta och läsa hela dagen. Någon gång under morgon dagen kommer vi att få veta om projektplanen vi skrev i förra kursen är godkänd eller ej...

Strax före halv fyra hämtade jag barnen på dagis. Hämtade Felix först. Han var på ett strålande humör. Sedan ner till Ellas avdelning och hämtade henne. När vi kom ner till Ellas avdelningen gick Felix in lite före mig. När han ser Ella lyser han upp och går fram till henne och ger henne en kram. Väl hemma var båda barnen på strålande humör. Men plötsligt från ingenstans vänder Felix i humör och blir grinig och kinkig. Känner att han är varm, tar en temp på honom som visar 39.8. Så var de dax för VAB igen. I morgon hade jag tänkt sitta och läsa min skolbok. Får se hur mycket jag hinner läsa i morgon, med en sjuk 1 1/2 åring hemma.

Felix höll på att somna i soffan redan vid 17-tiden. Men höll sig sedan vaken ett tag till. Men vid halv sju la vi honom. Får se hur natten blir?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar