onsdag 25 april 2012

Trött....

Idag är jag trött. Ella har sovit oroligt i natt, kom in till oss strax efter tolv. Jag hade nog precis somnat. Men hon ville inte lägga sig i vår säng. Jag bar istället in henne till hennes säng. La mig bredvid henne i hennes säng. Jag tror att de är blöjan som besvärar henne. Slutade med att jag tog av henne blöjan, så fick hon sova i trosor istället. Efter ett tag somnade vi om båda två. Jag vaknade av Felix vid halv sju. Ella sov ca 1/2 timme till. Ingen olycka under natten, trots att hon sov utan blöja. Kanske dax att försöka igen. Om Ella vill prövar vi nog utan blöja i natt. Tar upp och försöker gå henne att kissa på toaletten eller pottan innan jag går och lägger mig, får se hur de går. Hoppar nog vällingen på kvällen. Vill hon ha något får hon en smörgås. Idag fick Ella gå till dagis, efter att ha vart hemma från dagis sedan i fredags. Hon är fortfarande lite snorig och hostar lite. Men de gör ju var och varannan unge på dagis. I slutet på förra veckan hjälpte min pappa mig att lämna in min och Ellas cykel. Min cykel behövde 2 nya däck och ny sadel. Ellas cykel var de punka på ena hjulet. Idag kommer pappa över igen, och ska hjälpa mig att få hem båda cyklarna. Ska bli kul att se vad Ella tycker om att cykla:-) Nu är de dax för lunch till Felix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar