söndag 12 september 2010

ide torka

Har inte så mycket att skriva, just nu sitter jag och hoppas på att Ella ska lyckats somna själv, utan att jag behöver stå böjd över hennes säng och pilla henne över ansiktet. Hon skrek när jag la ner henne i sängen. Men slutade snabbt. Nu har det vart tyst där inne i några minuter. Kikade nyss in, men då var hon vaken, men låg i allafall ner i sängen. Hoppas hon somnar snart. DÅ ska jag passa på att vila ett tag också.
Mormor och morfar kommer hit ett tag i em och ska passa Ella så jag får gå och träna. Skulle ha tränat i går och Ella skulle då fått leka på barnpassningen, men det var tyvärr fullt där, så igår blev det ingen träning.
Ikväll kommer Bobo och Lina över. Kan bara hoppas att det blir en bättre söndag än förra veckan...

1 kommentar:

  1. Snällt av dina föräldrar, fast de passar nog Ella mer än gärna :)

    SvaraRadera