torsdag 8 april 2010

Dålig uppdatering.

När jag kom hem från jobbet igår sa Tomas att jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen. Jag är ledsen för det. Den är inte nedlagt. Jag kommer att fortsätta skriva, men det blir inte riktigt lika ofta och mycket som när jag var mammaledig. Just nu är det inte så mycket nytt. För höra att Ella är en riktig solstråle på dagis. Då blir man stolt. Tyvärr är hon inte lika mycket solstråle hemma. Eller så länge Tomas eller jag leker med henne, så skiner hon. Men får hon inte full uppmärksamhet så blir hon riktigt grinig. Jag hoppas verkligen att detta är något övergående. Hon tär verkligen på ens tålamod just nu. När Tomas jobbar är han inte hemma förens efter halv åtta. Att laga mat till mig och Ella samtidigt som hon står och drar i mina byxben och skriker det är inte lät... Tänk om tomas kunde ha ett jobb så han iallafall var hemma till halv sex på kvällarna.... Ja ja bara att kämpa på. Förhoppningvis blir hon som hon var tidigare då hon leka själv i sitt rum medans jag lagade mat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar