onsdag 13 januari 2010

inskolning på dagis och bad...

Idag var det dax. Ella börjar bli stor. Idag var vi på dagis för lite information inför inskolningen, som börjar i morgon. De första dagarna blir det bara fm. Så i morgon ska Ella vara på dagis med Tomas. Hon kommer att äta lunch där, och sedan går hon hem. På fredag är jag ledig, så då kommer jag att vara med henne på dagis på fm. Ska bli spännande att se hur hon trivs på dagis. Men idag gick det iallafall bra. Var en pojke som heter Linus som också ska börja nu. Han är född samma dag som Ella :=) Han var iallafall väldigt kramig, och gav Ella några kramar, fast hon var inte lika glad över det :=)



På em var jag och Ella i simhallen tillsammans med Camilla och Jill. De har en lite äventyrsdel för små barn där. Ella tyckte det var lita läskigt. Först ville hon bara sitta i mitt knä. Men efter ett tag gick det lite bättre. Vi badade nog i ca 1/2 timme, sedan började våra kära döttrar frysa. Det har vart en riktigt trevlig dag. Längtar lite till på fredag när jag ska få vara med Ella på dagis, ska bli spännade att se hur hon är där, med de andra barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar