söndag 22 november 2009

Söndag.

Så var den helgen snart över. Har vart en trevlig helg. Igår var mina föräldrar och mina syskono ch min mormor över här på kvällen. var lite jobbigt med min diet när jag fick äta isbergs sallad och en 1/2 kyckling medans de satt och åt pizza...Måste erkänna att dieten går sådär, trots att jag inte fuskade igår. Har fuskat lite idag däremot, men tycker ändå att jag är riktigt duktig. Igår var jag över hos min bästa vän som fyllde år, hon bjöd som vanligt när hon fyller år på en massa fika. Men jag höll mig till min kopp med hett vatten. Men idag fuskade jag. Idag ser menyn ut såhär: Frukost: en kopp the, lunch: ingenting. Middag: En lammkottlet och färsk frukt ( den färska frukten tolkar jag som jag vill och kommer att göra en stor fruktsallad, MUMS) Fuskade gjorde jag först vid frukosten då jag var så hungrig att jag mådde illa, så då rostade jag 2 skivor bröd och åt till, men utan smör eller pålägg. Fram på eftermiddagen kände jag illamående komma krypande igen då blev det två smörgåsar med smör och skinka, oj vad det var gott :=) Jag har inget som helst dåligt samvete över det. Just nu känner jag mig inte ens helt säker på att jag ska fortsätta detta självplågeri, får se hur jag känner i morgon.

Ella har lärt sig att klättra upp i soffan själv, hon ser så stolt ut när hon sitter där i soffan :=) Gäller att passa på henne bara, så att hon inte trillar ner. Det är full fart på vårt lilla busfrö nu. Int emånga stunder som hon sitter still :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar