tisdag 20 oktober 2009

Tiden räcker inte ritkigt till.....

Så har jag jobbat i lite mer än 1 vecka. Känns roligt att vara tillbaka, men har plötsligt inte alls lika mycket tid över :=) Hinner därför inte uppdatera här lika ofta som tidigare, men ska försöka skriva så ofta jag hinner. Igår gick jag och tränade efter jobbet. Kom hem vid halv sju. Många timmar ifrån mina älsklingar. Ella var lite kingig på kvällen igår. När jag höll på att diska hör jag hur hon börjar illvråla. Hon har då stått vid vardagsrums bordet och snubblat på sina byxor. Det blödde ur munnen på henne. Åh vad ont det gjorde i mig och Tomas. Är INTE roligt att se sitt barns blod. Rädslan var att hon skulle ha slagit ut någon av hennes fina tänder. Men tänderna satt fast. Hon har bitit sig i läppen, därav blodet... Men usch vad hemskt det kändes...

Igår på dagen hade Tomas och Ella tagit en kort promenad på fm. På em fick Ella pröva sin nya overall som hon fått av mormor och morfar. Den satt jätte bra :=) Idag ska Ella och Tomas till öppna förskolan på fm. Hoppas de får trevligt där :=) Nu ska jag fortsätta jobba, i morgon är jag ledig och då ska jag troligtvis åka in till stan med några andra mammor och Ella :=)

1 kommentar:

  1. Skönt att det gick bra trots att det kom blod. Man blir så rädd, signy har också lyckats krascha läppen. Och hon trillade på näsan på dagis förra veckan :(
    Hoppas ni har en kul dag i stan! Saknar dig! KRAM

    SvaraRadera