söndag 24 april 2016

VaB m.m

I torsdags ringde de från Felix dagis och sa att vi måste hämta honom p.g.a ögoninflammation. Pratade med Tomas och vi kom överens om att han skulle hämta Felix. På kvällen hade Felix feber också. Tomas VaB.ade på fre och jag jobbade. Ekonomiskt är det bättre för oss när Tomas är hemma.

I går skulle jag och barnen träffat en kompis till mig och hennes 2 barn. Men eftersom Felix var sjuk fick han stanna hemma med pappa så åkte bara jag och Ella. Min mamma jobbar på något som heter Komtek. Komtek har b.l.a kvällskurser för barn. I går hade Komtek en utställning i Jakobsbergs centrum. Min mamma var också med där. Min kompis äldsta dotter är lika gammal som Ella och hon har går på Komteks kvällskurser. Vi hade därför bestämt att gå tillsammans på denna utställning. Det vart en lyckad eftermiddag. Min lillebror kommer även förbi med sin flickvän Camilla, så nu fick jag träffa henne för först gången. Var roligt att träffa henne. Jag fick ett bra första intryck av henne :)

Ella och Leah går tipspromenad.

Såpbubblor... Det höll de på med länge.


Lite fika behövdes också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar