onsdag 22 februari 2017

Gräsänka

Ella och jag har vart själva hemma sedan förra måndag. Då åkte Tomas och Felix till farmor och farfar i Spanien. Här hemma har det under dessa dagar gått från vårkänslor till vinter. I går morse när vi vaknade var det alldeles vitt ute...


Det är ju trots allt bara februari men jag längtar så efter våren.
I Spanien har de haft både sol och regn, men betydligt varmare än vad vi har haft här...
Idag åkte jag och hämtade mina killar på Arlanda medan Ella var i skolan. Strax efter kl 11 landade de. Det var inget roligt väder att köra i. När jag väl var framme vid Arlanda snöade massor... blötsnö. Vet inte om det funkar att skylla på det?! Men iallafall fruktansvärt frustrerande när vi kom ner till parkeringen och fann denna:
Det blev ingen billig bilresa till Arlanda... Jag hade betalt parkeringavgiften men helt missat att det var handikappsplatser....

Nu ska vi äta middag här. Kan inte lova när jag hinner skriva nästa gång, men hoppas att det inte ska behöva gå 3 månader till nästa gång....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar